Läkarbesök och Ultraljud

Allmänt / Permalink / 2

Idag var mitt läkarbesök, det gick bra! Hon gjorde ett ultraljud och återigen fick jag se vårt lilla hjärta. Som den hade förändrats på bara 3 veckor. Sprattlade och hade sig och satt med rumpan på moderkakan, haha 😁. Nu såg man dom "långa" benen och fötterna jätte tydligt och huvudet såg mer runt ut och det såg även ut att vara lite mer anpassat i storlek till kroppen 😊 Det är alltid en lättnad att få se sin bebis och varje gång infinner sig en obeskrivlig känsla❤️


I september är det dags för RUL och det ska bli så spännande att få se hur mycket den har växt då. Och även få beräknadfödsel datumet mer spikat 😍 

Nu är vi i vecka 15 ❤️

#1 - - Anonym:

Varför får ni gå så ofta? Jag fick bara gå 2 ggr! De är ju såå mysigt att se ultraljud 😍

#2 - - Anonym:

Varför får ni gå så ofta? Jag fick bara gå 2 ggr! De är ju såå mysigt att se ultraljud 😍

Svar: Vi har egentligen bara 1 ultraljud här och det är RUL :). Men jag har gjort några extra. Ett har jag betalt själv och detta igår gjorde hon bara för att hon ville. Gjorde en gynekologisk undersökning och hon kände på livmodern så sa hon bara att hon skulle starta maskinen och kolla 😊😍
Erika

Till top