🌸

Allmänt / Permalink / 0

Som vanligt har jag svårt för att hålla igång bloggen. Har ju valt att göra detta för min skull men ändå glöms det bort eller inte hinns med. Jag har jobbat en del och på mina lediga dagar har jag inte gjort något alls. Och så tänker jag fortsätta att göra. Tar jag på mig för mycket så blir jag stressad och då får jag väldigt mycket sammandragningar. Det är nog viktigt att ha i bakhuvudet att denna gången är inte riktigt som dom andra gångerna jag väntat barn. Situationen ser helt annorlunda ut och jag måste nog prioritera att lägga min tid på det som jag tycker är värt och som inte stressar upp mig.


Idag skulle jag ha jobbat dag-pass men jag och en kollega bytade pass så jag kommer att jobba kvällen istället. Efter ett par stressiga dagar och mycket sammandragningar så tycker jag det ska bli skönt med ett lugnt kvälls-pass istället. 

Vi har barnen denna veckan och jag har hunnit träffa dom mycket, vilket känns bra med tanke på att det blir en hel del jobb i helgen. De andra veckorna så känns det som att jag knappt hinner se dom. 

Vi har även bokat ett 3D ultraljud. Ska bli spännande att se vem lille pojken i magen ser ut att likna 😍 Jag tror att han blir lik Martin, såklart. Lucas är ju kopia utav Martin så det verkar som att han har starka gener 😉 Ingen utav mina liknar mig så jag har nog inga jätte starka gener, fast man vet ju aldrig, kan ju bli lik mig med, men jag hoppas för bebisens skull att han blir mer lik Martin 😁❤️

Nu ska jag vila mig lite inför jobbet, så vi hörs! Och jag önskar er en trevlig helg 🌸

Bjuder på en bild på magen som är tagen för några dagar sen 😍




Till top