Min lediga helg 🌸

Allmänt / Permalink / 0
Så var min lediga helg här igen. Igår jobbade jag till 15 och åkte direkt för att hämta barnen på fritids. Hem och gjorde oss iordning för att sen åka Hem till Lina och André på mat.   Alla barnen i familjen Björkman var där och våra egna familjer. Lina är min såkallade pappas frus dotter. Vi har ingen kontakt med pappa och likaså är det för Lina när det kommer till hennes mamma. Men istället har vi kontakt med varandra och det känns fint ❤️ 

Iaf så bjöd dom på god mat! Vi blev inte så långvariga som vanligt, Martin skulle upp kl 5 idag och jag var trött igårkväll. Så hade vi en timmes körning hem med så vi åkte redan vid 21. Tack för en trevlig kväll iaf 😄

Idag ska vi på kalas för mitt kusinbarn Elijaz och ikväll är vi bjudna på kalkon-middag hemma hos Elin och det ska bli sååååå gott. Har längtat efter detta i flera år nu 😂

Barnen åker till sina andra hem idag. Lucas pga något kalas dom skulle på och mina pga att vi ska åka iväg tidigt imorgon bitti på ultraljud i Malmö. 

Ledig helg från jobb kan man säga, men ledig? Det vettibubblan om man kan kalla det 😂 Fullt upp hela tiden.

(null)
Nästan hela gänget 😊
Till top