Sista jobb-passet denna veckan!

Allmänt / Permalink / 0

Jobbar sista passet idag, efter det tar jag helg! Hur skönt är inte det då?! 😁 Ska försöka njuta av min lediga helg, för sen dröjer det 4 veckor till nästa gång 🙄. 


Ikväll är Miliam hos mormor och Milton ska hem till min syster. Så resten av familjen ska ha en myskväll med tacos och lite annat gott 😁. 

Imorgon ska vi till busfabriken i Helsingborg, där ska vi träffa Maria och hennes barn. Ska bli super kul 🌸 Det går allt för länge emellan gångerna, så man får passa på när tillfälle ges! 

5 dagar kvar till ultraljudet nu. Martin kände bebisen sparka för andra gången igår. Känns mer verkligt för mig på något sätt, att det inte bara är jag som känner det nu, det finns verkligen något i min mage ❤️ Lyckades även få en liten spark på film igår, tror det är första gången jag kunnat se det så tidigt utan på magen. Men å andra sidan har jag inte så mycket fett på magen pga operationen, så kan ju vara därför.

Trevlig Fredag ✨

Till top