Senil som gravid 🤔

Allmänt / Permalink / 0

Är det bara jag som blir riktigt glömsk som gravid? Det kan till och med upplevas som väldigt obehagligt 😂 


I måndags åt jag lunch med min mamma och lillebror på en thai restaurang. Efter maten tar jag lite kaffe för att piggna till lite. När jag har lite mer än halva koppen kvar så säger mamma helt plötsligt "nä vi får ta och åka nu", jag säger då att jag kan väl få dricka upp mitt kaffe först iaf. Självklart fick jag det men jag hade ju precis bett om att få åka hem och sova för jag var så trött 😂 INGET minne alls av att jag sagt det och det kändes ju såklart lite läskigt, haha!

Dagen efter åkte jag hem till en kompis och åt lunch med henne. Jag fick dricka i ett glas som ser ut som en burk typ, ett sånt glas med handtag och så kan man ha ett lock på med sugrör i (visste inte det först). Satt och tittade på glaset och funderade på om man kunde ha ett lock på, för det såg ut som det. Rätt som det är står min kompis i köket och rotar och säger sen "jag hittade inget lock", varpå jag säger att jag precis satt och funderade på om man kunde ha lock på dessa glasen. Då säger hon att jag precis hade frågat henne om det och att det var ju därför hon stod och rotade efter locket 😂 Inget minne av det heller. Blev tillsagd att låta bli att tänka illa om folk i min närhet om jag nu börjat tänka högt😂.

Idag när jag skulle köra och handla så höll jag på att åka iväg i byxor och BH🙈 Hade alltså gömt att klä på mig kläder 😂 

Ja vi får se vad för fler saker som jag ska hinna vara med om 😁

Till top