Äntligen!

Allmänt / Permalink / 1
Nu har jag gått på ett vikariat i nästan 2 år för att jobba mig uppåt på las-listan för att kunna bli tillsvidareanställd. Och nu har det äntligen blivit så! Från och med den 4 Maj så har "vikariatet" varit mitt. Imorgon lägger jag min sjukskrivning bakom mig och går på mitt första hel-pass sedan 4 Augusti förra året. 1 september ökar min tjänst till 75%. Jag försöker såklart vara glad över detta, men jag är en person som tror på att när många saker går bra för en så kommer det ett rejält bakslag så småningom. Men jag måste nog erkänna att allt har gått bra väldigt länge för mig nu och ännu har inget bakslag kommit. Men jag kan ändå inte sluta att vara beredd på det där bakslaget, haha. Det är sån jag är och det var därför min väg till att ta mig ur min ångest tog så lång tid. Hade jag inte ångest en dag så fick jag det, förväntans ångest, för inte kan väl jag ha en bra dag? ;) Idag vet jag bättre och mår jäkligt bra, jag får alltså inte ångest över att något går bra för mig :P. Och kanske, kanske är det min tur att få leva ett smärtfritt och enkelt liv nu.
 
 Mina älskade tokar ♥
#1 - - Martin Lönnstam:

Hej hjärtat!

Är verkligen glad för din skull och att vi har så coola killar här :)

Älskar dig <3

Till top