27/6-17

Allmänt / Permalink / 0
Man kan ju inte påstå att tiden inte springer iväg, för det gör den verkligen.
 
Det var över 2 år sedan jag skrev här nu och det har hänt sååå mycket i mitt liv sedan dess. Jag och barnens far separerade, jag träffade Martin som numera är min sambo och vi väntar en liten ihop ♥. I Augusti förra året blev jag inlagd på sjukhuset pga att jag mådde fruktansvärt dåligt. Blev utskriven 5 veckor senare och där började min kamp till ett bättre mående.
 
I Juli börjar jag att jobba som vanligt igen och lämnar min sjukskrivning bakom mig. Det ska bli så himla skönt. Barnen bor hos mig varannan vecka men som det ser ut nu kommer jag att ha dom mer just nu pga en händelse som hände här om dagen.
 
För några veckor sedan fick vi reda på att jag är gravid, helt oplanerat. Livet kan verkligen vända åt både det positiva och det negtiva på bara en handvändning. Jag hade spiral som nu är borta och vi alla längtar otroligt mycket efter att vår lilla ska komma ♥.
 
Jag fick sluta ganska tvärt med mina mediciner och det har gjort att jag har mått riktigt dåligt men ordningen börjar att bli återställd nu. Har fått lite annat utskriviet istället som tar bort det värsta.
 
Jag tänkte att jag skulle försöka skriva lite här för att sedan ha att kunna gå tillbaka till senare i livet.
 
I söndags fick vi se vårt lilla hjärta i magen för första gången och den känslan går inte att beskriva. På måndag är det BM besök och på Tisdag är ett läkarbesök inbokat.
Till top