Trött

Allmänt / Permalink / 0

Här blir det inte mycket uppdaterat. Jag är väldigt trött i omgångar och sover jag inte så jobbar jag eller så tar jag hand om mina barn :). Egentligen är det Jimmys vecka med barnen nu men jag har dom. Tanken är att han ska ta dom idag, men vi får se! 


Idag tog jag min tablett strax efter 05 någon gång och kunde inte somna om efter det, så nu börjar jag att bli riktigt trött och får nog ta en liten paus snart ;) Mina mini-tonåringar fick jag väcka efter 8:30 för att min mage skrek efter mat. Alla 3 låg och sov så skönt och ville knappt gå upp. 

Martin har semester men är iväg hela dagarna och fixar med husvagnen som vi håller på att bygga. Inte långt kvar tills vi börjar med inredningen i den 😵. Det ska bli kul! 

6 dagar kvar nu tills UL. Ännu har jag svårt för att kunna glädjas. Men jag måste börja tänka att vi faktiskt väntar ett barn och INTE ett missfall ❤️ 

Nu måste jag vila lite om jag ska orka jobba ikväll 😁


Till top