Grattis älskling ❤️

Allmänt / Permalink / 0

Idag fyller Martin 36 år. Snart 40 ;) Var och hämtade en tårta imorse som vi beställde igår och jag fick äran att bestämma vilken sort det skulle vara, blev såklart en Birgitta-tårta eftersom jag har suktat efter det ett tag nu, haha. 


Idag har varit en mindre bra dag för mig, känslomässigt. Mitt humör är fruktansvärt och jag blir arg på mig själv för irritationen jag känner i kroppen hela tiden. Det kan fan inte vara normalt... Men enligt mina kontakter är det helt normalt och eftersom jag slutat med mina antidepressiva så kan humöret svänga ännu mer. Med antidepressiva blir man mer jämn i humöret, varken jätte uppåt eller jätte neråt. Och nu när jag slutat och dessutom har gravidhormoner på det så kan det äventyra en hel del. Önskar att det stabiliserar sig snart, för allt påminner mig om för 1 år sedan hur jag mådde då. Jag vill inte dit igen!!! 

Nu ska jag strax köra till jobbet och försöka ta mig igenom detta jobb-pass. Tur jag har världens bästa kollegor ❤️

Till top