Klantarsle

Allmänt / Permalink / 0

Idag var jag inte helt smart... Värmde soppa i en tallrik i mikron och skulle ta ut den med bara händerna, aj aj! Fy f*n vad ont det gjorde. Fick till och med brännblåsor på fingrarna. Satt med handen i vatten i 3 timmar tills jag skulle lägga mig. Som tur är har den värsta smärtan gått över nu men ändå kan jag inte sova 😁


När vi var och handlade idag så sa Martin i sista sekund att vi borde kanske handla hem chips och dipp så att vi har det hemma om jag får ett infall. Vilken tur för det var precis det jag fick nu ikväll 😁 Eller ja, har väl fått det några kvällar i rad nu så det var ju inte så svårt uträknat 😉 Men annars överlag så har jag inget sug på något speciellt alls. Har tappat suget för många saker som jag annars har varit galen i. Men det gör ju såklart ingenting om jag inte sitter och trycker i mig massa onyttigt hela tiden. Det är ju bara bra 😁 Så det är en sak som skiljer sig från mina andra graviditeter också, med dom andra har jag ätit massa onyttigt! Förhoppningsvis slipper jag att gå upp 30 kg denna gång, haha. Fast vikten är nog ändå det jag bryr mig minst om nu 😉


Till top