Introduktion

Allmänt / Permalink / 0

Idag ska jag gå bredvid på mitt gamla jobb. Eller ja, det är mitt första jobb som jag ska komma tillbaka lite till nu. Jag jobbade där fram tills för ett år sedan. När jag blev sjukskriven och sedan skulle komma tillbaka till jobbet så valde min chef att plocka bort mina pass på det här jobbet för att kunna börja lugnt på ett och samma ställe. Men nu när jag har gått upp i tjänst så ska jag återigen få några pass i månaden på detta ställe. Jag ser faktiskt fram emot det, även fast jag kopplar det till ett "jobbigt ställe", precis som jag gjorde med min andra arbetsplats när jag skulle tillbaka dit. Och det är pga att när jag sist var där så mådde jag så jäkla dåligt och automatiskt så blir det att man kopplar till senaste känslan på just det stället. 


Men samtidigt så är jag väl medveten om att hjärnan luras. Bara efter idag så kommer jag veta att det inte alls var stället som var jobbigt utan det var ju mitt mående :)

Så från och med 1 september kommer jag återigen jobba på 2 ställen :)

Nu ska jag fixa klart min lunch, magen kurrar ;)


Till top