Träningsvärk

Allmänt / Permalink / 0
Jag har många gånger gnällt om att jag aldrig får träningsvärk, vad jag än tränar eller gör så blir det aldrig så. Tji fick jag ;) efter gårdagens aktiviteter har jag haft rätt ont idag, haha. Men det är skönt på ett sätt. Gick hela milen igår för första gången sen op. Sen var jag på indoor Walking på kvällen med Lilli och Kim, det var ett svettigt pass, men jag orkade hela utan att stanna och det trodde jag aldrig att jag skulle göra :) 

Det känns så skönt att vara tillbaka i det vardagliga nu efter op. I början ångrade jag emellanåt att jag opererade mig, för det kändes helt ärligt som att jag aldrig skulle komma ur den nedstämda känslan jag hade. Min kirurg sa att allt skulle kännas bättre när vardagen blir sig mer lik som den var innan, och ännu en gång hade hon rätt. Även om jag inte trodde det just då, så är jag ändå glad att hon nämnde det för det lilla hoppet fanns ju ändå där även om allt kändes skit. 

Idag ångrar jag inte min op för 5 öre, ångrar bara att jag inte fixade mina kärlekshandtag och brösten samtidigt, haha! Jag överväger varje dag om jag verkligen ska våga mig på en operation till, även om det är långt kvar tills dess. Den som lever får se :D


Till top