Tiden den går..

Allmänt / Permalink / 0
Det är galet så snabbt tiden går! Snart är det ett nytt år igen, jag är klar med skolan då och ska ut på nya äventyr när det gäller jobb. Ska bli himla kul att testa på det :) 

I helgen var vi på dop för min systerdotter Ellen. Det var ett fint dop och det var kul att träffa lilla Ellens släkt från båda sidor. 

Imorgon har det gått 5 veckor sen min bukplastik, redan 5 veckor!! Ska bli spännande att byta tejp imorgon och se hur bra snittet har läkt nu. När jag tog av tejpen själv första gången tyckte jag det såg riktigt läskigt ut, men en vecka senare när det var dags att byta igen så hade det läkt jätte mycket på bara en vecka. Ett smalt och tunnt ärr ser det ut att bli, tur det :)

Och nu är det bara 1 vecka kvar med denna gördel som jag bott i , i 5 veckor.. Lagom trött på den och hade helst sluppit den redan nu. Men bäst att lyssna på Helena för bästa resultat :)

Nu ska jag sätta fart med pluggandet så något blir gjort :)





Till top