Något gott förde op med sig.

Allmänt, Bukplastik / Bukplastik, Citadellkliniken, Helena Sveinsdottir, Självförtroende / Permalink / 0
Jag har nog aldrig fått såhär mycket komplimanger från min man som jag får nu. Varje dag nämner han hur fin jag är, så smal jag blivit eller till och med att jag är sexig, haha! Visst har jag fått höra det innan op med, men så fort han har nämnt det har han fått höra att han ska sluta ljuga och att han inte behöver säga så för att vara snäll. Hur kul kan det vara att ge komplimanger då. Men nu njuter jag lite utav det när han säger något, ibland kan jag nästan hålla med ;) Mitt självförtroende har aldrig varit på topp, det är det verkligen inte nu heller men det är mycket mycket bättre. 

Utåt känner jag mig fin tack vare bukplastiken, men jag brottas fortfarande med insidan. Men det ska nog bli bra det också snart :)

Jag önskar er alla en trevlig Lördag!

Till top