-

Allmänt / Permalink / 0
Idag fick jag sova enda till klockan 07:30, det hade jag verkligen inte räknat med :) Men det var skönt. Tanken var att vi bara skulle vara hemma på förmiddagen och sedan sticka hem till min bror och hans familj vid 14 för att fira Nova som fyller 2 år på måndag. Men istället fick vi åka hem till dem redan vid 9:30 och passa lilla Nova för att hennes mamma behövde åka till vårdcentralen och hennes pappa jobbade. Men det gjorde oss ingenting, det är bara mysigt att spendera tid med lilla busungen :) 

Tänk att det redan har gått två år sen Nova föddes. Kommer aldrig glömma den dagen och jag är fortfarande så tacksam för att jag fick vara med när hon tog sitt första andetag, helt magiskt <3 

Nu väntar vi in vårt sällskap för kvällen. Milton ska få träffa sin "flickvän" som han har haft sen 3 år tillbaka typ ;) Dem har inte träffats på nästan ett år så Milton är uppe i varv och tjatar som en galning om henne :) Ska bli kul att se hur han reagerar när hon väl kommer.

Nova <3


Nova och Milo.



Till top