4 veckor gammal mage

Allmänt, Bukplastik / Bukplastik, Citadellkliniken / Permalink / 0
Idag är det 4 veckor sedan min bukplastik. Tycker att jag har läkt jättefint i mitt snitt. Bara en litet hål i mitten där fram på snittet som är lite geggigt. Men det är inget jag gnäller över precis, kunde ju ha varit mycket värre. Jag tror att jag läker väldigt bra, det gjorde jag efter mitt kejsarsnitt också. Även fast det har gått 4 veckor så har jag mycket funderingar. Nya frågor kommer hela tiden upp, stackars Helena som fortfarande blir terrad av massa mejl ifrån mig. Men det lugnar sig nog snart när allt har fallit på plats ;)

Nästa vecka börjar jag att testa på lite träning. Ska börja med ett par pass på Friskis och Svettis tillsammans med Kim :) Jag ska även börja gymma, men jag testar Friskis först och ser vad kroppen och magen säger om det. Har frågat Helena och hon sa att det är okej att börja försiktigt och känna efter, så länge det känns okej så går det bra.



Magen 4 veckor efter op :)

Till top