Magen 9 veckor

Allmänt, Bukplastik / Permalink / 2
9 veckor sedan op, magen är så fin! 

Något man får räkna med när man genomgår en operation är avundsjuka människor. Folk som inte kan glädjas åt andra utan istället ska sura och vara avundsjuka. Avundsjuka strålar ut från dessa människor, det märks så tydligt, även om de inte direkt säger något ;) fy skäms på er, lär er glädjas åt andra istället! 



#1 - - H:

Hej!

Hoppas allt är bra med dig!

Saknar dina uppdateringar om magen! :)
Sitter här med en nygjord själv, av Helena, och är bildtokig! Haha
Har gått en vecka för mig just nu.
Kram

Svar: hur går det för dig? la upp en ny bild nyss :)
Erika

#2 - - Anonym:

Hej. Jag ser att det är ett tag sen du skrev detta inlägg. Igår var jag på konsultation och kirurgen sa att det nog blir ett långt snitt då jag har en skinnvolang. När jag ser din mage blir jag så ivrig!!! Gud vad fin den är!!! Hoppas allt är bra med dig och att allt gått bra. Mvh Emma ([email protected])

Till top