Provresultatet och TACK

Allmänt / Permalink / 2
Loggade in på min skol-sida för 511 gången idag, i väntan på att få mitt svar efter provet igår. Trodde inte mina ögon av vad jag så. Ett D. Visst, "bara" ett D, men det är det bästa jag fått hittills :)  Jag strävar bara efter ett E, och trodde aldrig jag skulle lyckas att få ett D. Men se vad man kan överraska sig själv med. Bara ett prov kvar på denna kurs, längtar sååå tills den är över.
 
 
Så tacksam över allt och alla jag har i mitt liv. Ibland slår det en och jag är glad att det slog mig just nu när det känns lite mindre bra, men genast kändes det mycket bättre! Tack till alla er som ställer upp för mig och som finns för mig när jag behöver det som mest. Tack till er alla som gör så att jag klarar av min skolgång. Jag har bara gått i lite mer än 3 månader och tanken på att hoppa av har redan slått mig 2 gånger, allt går ju bra och så, men det finns ju även "motgångar" för mig . MEN jag tänker inte misslyckas ännu en gång. Jag gör det för min skull, för min familjs skull. MINA BARNS SKULL! De ska ha en mamma med utbildning och framförallt, en mamma som jobbar.
 
Är även så glad över de nya vännerna jag lärt känna via skolan. Speciellt Malin och Natalia. Nästan lika knäppa och galna som jag ;) Tack för att ni står ut med babbel-mig och med min sjuka humor som ni blir drabbade av en del ;) Puss på er!
 
Mina barn, finns inte ens ord för vad ni betyder för mig och hur mycket jag älskar er. Går inte förklara så jag tänker inte ens försöka. Men kan säga att jag älskar er så mycket så att det ibland gör ont. Ja ont! Inget dåligt menat med det, men ni som har barn förstår vad jag menar! 
 
 Mina killar! <3
#1 - - felicia:

Fina pojkar du har! Gud va stora de har blivit! Hoppas allt är bra med er! :)

Svar: Tack! :D Ja dem växer som ogräs :P Det är bra med oss, hoppas det är bra med er också! :)
Erika

#2 - - malin dahlström:

Awww. Så glad att jag lärt känna dig med söte! :) <3

Svar: Puss!!
Erika

Till top