Inget internet

Allmänt / Permalink / 0
Hejsan hoppsan! Blir nästan ingen uppdatering eftersom jag inte har något internet på dagarna. Sedan umgås vi alltid med vänner på dagarna oxå, så vem har tid med datorn då..

Idag har jag varit på MVC, skriver mer om det i ett eget inlägg. Sedan blev det hem och tvätta. Fick även mitt badkar idag :D Så ikväll ska barnen få bada badkar.

Har även haft Erica här hela dagen, och besök tackar man ju inte nej till. Jenny och hennes barn kom oxå hit en runda. Ska vika alla tvätt snart sedan ska jag se om Erica och dem vill hitta på något :)

Har betalt räkningar och sånt skit idag med, mindre roligt. Men det måste ju göras så.

Ja jag vet inte riktigt mer vad jag ska skirva. Våra dagar ser för det mesta likadana ut, alltså att vi umgås med vänner o sådär, inte mycket som krävs för att roa barnen precis :P




Till top