BVC med Milton

BVC besök med Milton / Permalink / 4
Som sagt så var vi på BVC idag. Allt gick bra där och vår lille plutt har lagt på sig lite. Och självklart gissade mamman (jag) rätt på hans vikt ;) 10.440gram väger han nu. Och han är 74cm. Jag tror det är dags för lilla mig att inse att Milton börjar bli stor :( Det känns så hemskt med tanke på hur snabbt allt går. Man saknar bebistiden något enormt. Men samtidigt så är det jättekul att se barnen växa upp. OCH NEJ, inga fler barn här bara för att jag saknar bebistiden, det krävs så mycket mer änså. Allt handlar inte bara om det, utan det blir dubbelt med ansvar oxå. Så nästa bebis får allt vänta. OM vi nu ska ha fler, men i dagens läge känns de som att våra pojkar räcker gott och väl för oss <3
#1 - - Carro-The Lantismamma:

Vad roligt att hamna bland dina länkar,tackar<3 Jag lägger till dig med såklart;-) Kramar Carro

#2 - - Linda:

Oliver väger strax över 11 =) Milton kommer i kapp med raska steg =) Fast Oliver fick ju dessvärre ett litet bakslag med annars hade jag nog tippat på att han legat på närmre 12kg nu!

#3 - - Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3:

Svar till Linda: Haha ja han är snart ikapp ^^

Hör av dig snart så vi kan träffas och leka ;)

#4 - - Sandrah:

Då väger våra minstingar nästan exakt lika, min vägde 10460 gram men han är något längre.. 80 cm :)

Till top