Sovmorgon = Det skönaste på lääänge.

Allmänt / Permalink / 2
Imorse när jag vaknade så trodde jag helt ärligt att jag skulle kunna sova i 10år. Det var VÄLDIGT längesedan jag var så trött. Snäll man som jag har så tog han barnen så jag fick sova. Märkte inte ens när de gick upp för att äta frukost. Vaknade kl 09:30 och var fortfarande svintrött. Gick upp till de andra men trodde inte jag skulle klara av att vara vaken, så gick och la mig igen, sedan upp igen och sedan la mig igen. Men kom på att en kopp kaffe nog skulle göra susen, så så fick det bli. Nu är jag pigg som en nötkärna och det känns som en mycket bra dag. Vädret påminner mig lite om våren - sålänge jag INTE tittar ut :)

Jimmy är och hjälper sin mamma med att flytta, men han kommer nog hem snart igen. Själv håller jag på att tvätta våra nya sängkläder som jag köpte igår, så ikväll blir det att lägga sig i en nybäddad säng med nytvättade lakan, mys :D

Imorgon ska jag hem till Erica, och denna gången ska inte någon jäkla snö få hindra mig ^^ Vi kanske sticker till öppnaförskolan, vi får se hur vi känner för det imorgon :)

Nu vaknade min bebis (kan ju låtsas att han fortfarande är en bebis iaf^^) så måste ta han :)
#1 - - Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3:

haha aa, min lilla pajas! :P

#2 - - Inna:

Hmmmmm.......Jag kände likadant imorse, kunde nästan inte vakna. Men min man är inte så snäll som din, så jag fick gå upp och ta Daniela hehe ;)

Det är kanske nåt som har med vädret att göra ^^

Men det var ganska varmt idag, riktigt vårväder. Älskar såna dagar! :)

Till top