Mys-dag

Allmänt / Permalink / 5
Bra dag idag med, känns det som :) Och det är ju jättebra! Ska in till stan om några timmar, det är ju julskyltning som jag nämnt. Ska träffa Sophia och hennes barn där inne, och även hennes kula som sitter på magen ^^ Hihi mysigt!

Jimmy är ledig idag med, skitbra :D Annars hade jag haft problem med att komma på och av bussen ;)

Jag har ondare i min arm idag, än vad jag hade den första dagen, konstigt! Går nog över snart, hoppas jag :)

Igår EFTER att jag hade lagt ut videon här i bloggen, så hittade vi ett program på datorn, där man kan mixtra och ha sig med videos och bilder, tom VÄNDA på videon. Men orkade inte ladda upp filmen på youtube igen, så det får vara som det är nu.

Förresten, Ni S U G E R på att kommentera!! Tycker det är jättetråkigt att blogga när man inte får någon respons! Funderar på att lägga ner. Tråkigt va? Då kan ni ju inte snoka längre...
#1 - - EMMA SVAHN » ' pictures ' «:

hade kommenterat:P men känns inte så jätte lönt när vi ändå snackar på msn om allt,xD ses snart:D <3

#2 - - Nina:

NEEEEJ Erika sluta inte blogg. Förstår att det är tråkigt om vi inte kommentarar men ska försöka bättra mig.

Jag älskar att läsa din blogg. Hur gammla är dina barn nu förresten? Kan Milton göra något roligt än?

#3 - - Anonym:

förlåt för att jag inte kommenterat!

din blogg är helt fantastisk. asså jag älskar den!!! alltid något att läsa om och dina barn är helt underbara. snääälla lägg upp en video på dom! skulle jättegärna vilja se dem in action!

kommer definitvt börja kommentera!! bbehållbloggen förfa!!

#4 - - :):

Låter som du har haft en riktigt mysig dag , hoppas att allt e bra med din söta lilla familj:)

#5 - - Martina:

Snälla sluta inte blogga!!Älskar att läsa om dig o din söta familj :) ha det bra!

Till top