Fyfan

Allmänt / Permalink / 3
Nu är jag trött på mitt nedre, kan det inte bara läka ?
Nu kommer det lite otrevlig info, så är du känslig, sluta läs här!

När jag satt på toaletten imorse så hörde jag hur något knakade till där nere. Och sedan när jag skulle troka mig så va det fullt med blod på pappret! Från baken då..Kan det inte bara läka nu??? Jag vill kunna gå på toaletten normalt och kunna torka mig normalt med för den delen! Jag får ju inte ta i när jag ska skita tex, så måste ta laktulos varje dag för att det ska rinna av mig :O Får ju inte heller börja träna mina muskler där nere förens senare. Min ringmuskel slets ju av vid förlossningen så jag har ju inte lätt för att hålla emot. Eller ja, jag kan inte hålla emot :(. NEJ, ännu har det inte hänt någon olycka , men kan ju vara ärlig och säga att det många gånger varit nära  på, haha!!! Nä, nu vill jag bara ha det läkt så allt kan bli normalt på toabesöken igen och så att jag kan visstas ute utan att få panik om jag skulle känna mig nödig :D

Igår va vi hemma hos E&S, trevligt! Vi gick rätt mycket igår, skönt med långa promenader!
Igår började Milton att spy gult. Fast det blev vitt igen, men imorse så spydde han jätte mycket gult igen. Och han hade inte ätit eller något på 3 timmar :S Nyss började han klöka massa och spydde rakt ut precis, gult det med! Blir fan orolig här. Det kan inte vara slem som är så gult , och inte så mycket slem heller!
Måste försöka få tag på mamma nu och se om hon vet vad det kan vara!
Hoppas inget är fel på min lille pojke bara :'(

Miliam&Milton mamma älskar er!
#1 - - Anonym:

Åh fy så hemskt :( stackars dej!

#2 - - hanna:

usch fy ;( kan inte va trevligt alls ! hoppas de läker snart :)

#3 - - Louise - [ Mamma till Eddie ]:

usch, vad jobbigt för dej :(

Till top