En liten uppdatering

Graviditeten med Milton / Permalink / 1
Jag lever ;) Hehe, har bara inte så stor lust till datorn längre :P
Bebisen är kvar i magen än, tråååkigt! Vill ju ha ut honom nu! Slemproppen lossnar varje dag, en liten bit i taget då. Men det är ändå inga mini-klumpar, så jag undrar hur stor den dära slemproppen egentlgien är :P Pratade med BM om slemproppen och hon sa att det va den som lossnar. Har sammandragningar (förvärkar) då och då, men inget som säger att det är nära. Tyvärr :( Hehe, men men han är här snart, i vilket fall som helst! 15 dagar kvar nu till BF :)
Ja så jag går bara och väntar på att det ska starta någon gång! Har fått för mig att jag måste gå en liten runda var dag, så att det startar, men det är ju inget som funkar, det är jag medveten om, men ändå så får jag sådana tvångstankar, för annars vill han aldrig komma ut (tror jag ^^).
BM sa iaf att hon tycker att jag ska föda antingen på måndag natt , fredag eller lördag natt, för då jobbar hon. Så vi får väl se om han behagar att komma någon utav dessa dagar :P Har svårt för att tro det, men man vet ju aldrig :)
Är inte alls rädd längre, vill bara ha det gjort så att vi får träffa vår andra vackra prins!

Jaja, en liten uppdatering har ni fått nu, och jag lovar att uppdatera snart igen, inte vänta så länge som jag gjort nu :P

Puss på er!
#1 - - Emelie:

Har du någon mer magbild? :D Roligt att se den växa för du har en sån fin mage :D

Till top