hemma

Allmänt / Permalink / 0
Nu är vi hemma igen :) besöket på mvc gick bara bra :) vet inte vad blodtrycket låg på och heller inget annat mer än SF måttet ^^ men allt såg bra ut iaf, det vet jag :D sf måttet va 27 så nu sticker kurvan upp lite grann, men det gjorde inget sa hon :)
Nästa gång vi ska dit så ska vi boka en tid till läkarn. ska bli spännande o se vad som ska göras :) hoppas det blir röntken (som dom lovat!), men som sakt så vet man ju aldrig!, Men det skulle vara skönt o få det gjort, så man vet ifall jag är "gjord" för o föda barn, eller om jag inte är det.
Glömde berätta för bm om min oro, men det kan jag ta nästa gång :)
just det, +14kilo har jag oxå lagt på mig hittils:P

Efter mvc så drog vi till läkarn med malin, hon har ju haftså ont i sin rygg o mage dom senaste dagarna. men vad dom kunde se så såg det bra ut :). dom sa att det kunde vara en influensa med värk :S hehe ja, det finns då konstiga sjuukdommar ^^.

nu ska jag inte skriva mer, ska snart laga lite o äta, har inte hunnit de ännu >.<
Till top