Busfabriken igår, hormon-kossa idag.

Allmänt / Permalink / 0

Igår var vi som sagt på busfabriken. Miliam var hos mormor och Lucas var hemma så det blev bara Milton och Milo från vår familj. Min syster Malin med hennes son Malte följde också med. Vi mötte upp Maria och hennes barn, det var lite blygsamt mellan Milton och Evelina i början men det släppte snabbt. Milton fick med sig ett jättegulligt brev hem 😍 Dessa barn ❤️


Idag skulle barnen åka till Jimmy, vi hade kommit överens om 10:30. Men jag låg bara och grät och kunde inte se en endaste mening med att fortsätta min dag om barnen åkte 😂 Snacka om att vara ur balans med alla dessa hormoner. Och jag har turen som har barn med Jimmy. Vi sköter allting så snyggt vi bara kan. Jag fick såklart ha kvar barnen längre, inga problem alls med det :) Hade han varit en vrång jäkel så hade jag säkert fått ligga i sängen hela dagen och gråtit sönder mig av saknad ;)

Vi åkte till parken idag och lekte lite. Efter parken så åkte vi hem till Elin och fortsatte leka där innan barnen skulle hem till Jimmy. Dom kommer på onsdag över natten igen, så jag klarar mig förhoppningsvis tills dess 😁




Till top