Fullt upp!

Allmänt / Permalink / 0

Som sagt så har jag fullt upp känns det som, haha! Barnen är just nu hos Jimmy men jag försöker hålla mig sysselsatt så gott det går ändå. Kan ju inte ligga hemma och sova hela tiden när jag är ledig bara för att barnen inte är här. 


I förgår var jag på stranden med barnen, Malin, Crille, Malte, Ika, Nova, Jakob och Thang. Martin fixade med husvagnen såklart. Det var inget superstrålande väder men det var varmt och skönt ändå. 
Efter stranden åkte jag och pojkarna hem till Karin och Håkan. Där fick jag även träffa Ylva som jag inte träffat på fleeeera år! Hon har hunnit bli 14 hela år och har redan växt om mig ✌🏻 Ja det är ju inte så svårt att växa om mig men man blir ändå alltid lika fundersam över hur det gick till 😉 Familjen skog är en väldigt fin familj och i min tonår fanns dom alltid där för mig. Jag blir alltid lika varm och glad i kroppen när jag får träffa dom ❤️ 

Igår så var vi hemma hos Andy och Ika och spelade spel, ett jätteroligt spel 😁. Thats you heter det. 

Snart sticker jag till jobbet och jobbar en lååång dag idag, lite tråkigt när det är lördag, men Martin kommer ändå vara vid husvagnen så jag kan likaväl vara på jobbet 😝. Ikväll ska vi hem till Roine och Cecilia, ska bli trevligt! 😊 

Ha en riktigt trevlig helg allihopa ✨


Till top