En liten uppdatering.

Allmänt / Permalink / 0
Var ett tag sedan jag skrev. Tiden springer iväg och våra dagar och rutiner ser ut som det gjort det senaste halvåret. Jag pluggar på, barnen går på dagis. Jag har nyss haft praktik på sjukhuset, spännande och kul var det. Blev väl bemött och väl omhändertagen som elev, jättenöjd med mina handledare och trivdes bra. Men nu är jag återigen igång med läsandet.
 
Snart är det sommar, sen är det inte långt kvar på min utbildning. Längtar :) Längtar efter att komma ut i arbetslivet, det är ju något helt nytt för mig eftersom att jag aldrig har jobbat. Min dröm är att bli barnmorska, men just nu känns det faktiskt som att jag kan trivas med att jobba som undersökterska ett tag och plugga upp lite betyg vid sidan om, ingen stress! :) Men en dag, om jag så är 40, så ska jag ha fullföljt min dröm.
 
Barnen då? Miliam tappade sin 7 tand här om dagen, hans stora framtand har kommit ner, ser så gulligt ut, haha :) Snart börjar han skolan, det har han ju längtat efter i 2 år nu ;)
 
Milton är sig lik ;) Han leker mycket med bästa kompisen Neo. Inga tänder tappade ;) Är en bestämd liten herre som ofta har ögonbrynen rynkade ;)
 
Milo, han pratar helt nu. Det har han ju gjort ett tag. Jag har inga små killar längre :) Snart är han 2,5 år. 
 
Jag och Jimmy har varit gifta i snart 4 månader (7/4). Vi firade 8 år tillsammans i februari. Allt är som vanligt :)
 
Ikväll ska jag och Jimmy hem till underbara Malin och Janne! Ska bli supermysigt! :)
 
Jag ska försöka uppdatera lite oftare än vad jag har gjort den senaste tiden :P
 
 
Till top