BVC

BVC besök med Milo / Permalink / 7
Idag väger plutten 5900gr och är 60,3cm lång. Så växer det gör han utan tvekan :) Och enligt mina egna beräkningar så kommer han spräcka 6kgs gränsen om ca 1 vecka ;) Duktig kille som växer så bra! :)

#1 - - Emelie, Mamma till David och Gravid:

Vad duktig han är! :D



Sv: åhh vad tråkigt! Speciellt när de kostar en del :/ Blir nog begagnat ifall vi ska köpa en sådan. Eller någon på extra pris ;)

Jag är beräknad till i mitten av juni.

Kram

#2 - - tvåbarnsmamman madde med döttrarna charlie & emilia:

Haha ne precis, man hann inte tänka, man bara flöt med i allting. Det var inte förens dagen efter hon föddes när vi låg på bb man riktigt ens började förstå lite allt som hänt :) Jag är glad att allting gick så bra trotsallt, kunde ju vara värre med väldigt mycket.



Oj, tre barn! :) Vad mysigt, när fick du ditt första, andra och tredje? Alltså hur gammal var du och hur stor åldersskillnad är det på dina tre söta grabbar? :)



Gillar att ni har alla på samma första bokstav :) Hade också en sådan tanke men kom inte på några bra namn som passade till storasyrran här ;)



Kram Madde :)

#3 - - ♥Veronica, Mamma till Liam ♥:

Heej sötnosen.



Hoppas allt är bra med dig?

Du fixar inte tillbaks fb snart va? ;) Miss you <3

#4 - - michaela:

Hejsan. Tänkte kolla med dig:) det verkar dom du lagar mycket olika mat som verkar vara bra för barn:) du har inga goda recept som du vill dela med dig:) skicka till min mail om du hinner:) kramar

#5 - - Anonym:

Hehe okej jo det förstår jag !

Jag väntas ivrigt själv på samtalet. De kommer i dag eller i morgon hihi

#6 - - Malin - Mamma till Alice & Lowe:

Skönt att han växer!! :D



kram

#7 - - jenny behrami:

Nu har jag kollat din blogg minst 15gånger utan att överdriva. Ändå inget nytt inlägg. Skärpning på dig!

Till top