Lugna dagar

Allmänt / Permalink / 3
Har haft ett par lugna hemma dagar. Det behövs med tanke på hur trött jag är sen förlossningen. Har inte blivit så många timmars sömn sen den 16. Milo sover jättebra, det är inte det, utan det är jag som sover dåligt i spädbarns tiden. Han vaknar var tredje timme, precis så som han ska när han är så liten för att äta, sen somnar han om igen, så sover det gör han :)

Han tappade även sin navelsträng idag, 5 dagar ung :) Tänk att det redan gått 5 dagar sen han kom till oss :)

Har hunnit med en del besök här med, alla nyfikna släktingar vill ju såklart se honom och jag tackar inte nej till besök, så länge det är lungt. Blir det för mycket uppstimmat så klarar jag inte riktigt av det då jag fortfarande är väldigt öm och trött i kroppen.

Amningen funkar fint hittills. Har inte ont utav det som jag haft med Miliam&Milton så det känns ju bra. Hoppas bara han går upp som han ska utav det med :) Han verkar mätt och nöjd iaf, men man vet ju aldrig. Får se hur det står till med vikten på Torsdag.

Miliam&Milton mår oxå bra. Dem tycker det är kul med sin lillebror :) Vill gärna hjälpa till mer än vad dem ska ;)


Nybadade pojkar :) ♥


Milo, kopia utav Miliam när han var bebis :) ♥


Milo på BB ♥

#1 - - tilda:

Grattis till bebisen :) så fina pojkar, det hade varit roligt med "jämförelse bilder" på alla 3 killarna :) kramar till er.

#2 - - jenny:

SÄg bara till om jag kan hjälpa dig med något. Kommer gärna och hjälper dg hemma eller tar med barnen iväg så du får sova lite :D

#3 - - MISS ALICIA:

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. En ADVENTSKALENDER med fina priser pågår just nu på vår Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

Till top