Mysig kväll igår

Allmänt / Permalink / 3

Vi stack ju som sagt hem till Lilli igår, det var supermysigt! Var inte hemma fören vid 11 igårkväll igen.
Vi åt mat, Elin, Lilli och Magdalena sjöng singstar och vi satt i soffan och tog det lugnt och pratade om allt mellan himmel och jord :) När jag kom hem så tittade jag på ett avsnitt av True blood och sedan somnade jag på en gång.

Vaknade runt 07:30, ringde Elin och kolla så hon var vaken, sen kunde jag inte somna om igen så det var bara till att gå upp :)

Idag kommer Jessika hit och myser

Om 12 dagar gäller det! Tiden går snabbt. Inte långt kvar till flytten heller, spännande!

Ska snart fixa lite lunch och lugna min hungriga mage, så vi hörs!

Älskar mina barn, ni betyder allt för mig

#1 - - 19år, mamma & gravid :):

Jaha okej vilken tur kanske man ska säga eller något.

Okej men vilken lyx att skaffa eget, en hyres eller bostadsrätt? :)



Vad bra, har ni kollat könet på ul eller vill ni ha spänning?

Jo det går bra, rul om 2½ vecka :)

Kram

#2 - - 19år, mamma & gravid :):

Jaha okej då förstår jag :)



Aha okej, triss i pojkar ja vem vet ;)

Jag tror de är en liten kille i magen fast jag skulle vilja att de är en tjej men de återstår att se.

Kram

#3 - - malin.:

är du inte tillsammans med jimmy längre?

Till top