Praktik imorgon

Allmänt / Permalink / 4
Imorgon så börjar jag på min praktik :) Känns skönt att få något att göra om dagarna, men samtidigt läskigt. Tänk, nu ska jag få känna på hur det känns att jobba, typ :)

tisdag är det prov, hjälp! Har ju inte pluggat något än :O Tror nog det får bli min sysselsättning idag då! Även imorgon efter praktiken. Jaja vi får väl se hur det går.

Elin kom ner här innan och tog med sig lilla Milton hem. Sen åkte hon vidare med honom hem till Timmys föräldrar. Har aldrig lämnat ifrån mig Milton till någon sådär innan, utanför familjen :) Men Elin är ungefär lika nojig som mig, så det går nog bra, hehe :)

Miliam är oxå hemma efter en natt hos sin mormor. Han har nog haft det mysigt där :) Tror det är bra för båda barnen att få lite extra uppmärksamhet när den andre är iväg osv.

Vi håller på att fixa lite här hemma. Har vikt om allt i pojkarnas garderober. Blir ju lätt att kläderna hamnar lite här o var när man ska titta efter något spec ;) Men nu är det fint igen.

Jaja, har inte mer att skriva just nu.

Vi hörs!
#1 - - Elin Ivansson:

jajamen, jag kom och kidnappade lilla milton :D kan stämma det du säger, att jag är lika nojig som dig ;) efter det med chipsen så har jag blivit det iallafall hehe. <3<3

#2 - - Erika - Miliam&Miltons mamma<3:

Svar till Elin: Kul att du använder dig av min bloggadress när du kommenterar bloggar, hahahah! :P

#3 - - Inna:

Var har du praktik nånstans? :)

#4 - - Elin Ivansson:

hahaha va? xD vadå din bloggadress? var har jag använt mig av den, eller vadå? jag fattar inte :D haha

Till top