Kan ni fatta!?

Allmänt / Permalink / 2
Imorgon är det redan den 1Juni... Och det betyder att jag ska till ett MEDIUM!!! Kan inte fatta att jag verkligen ger mig in på detta. Har drömt om att gå till ett Medium ända sedan jag var liten, och imorgon händer det! Men jag är rädd... Så rädd så jag inte kunde sova inatt. Men vad jag är rädd för, det vet jag inte. Tror inte det är så farligt, men tanken på att mediumet har kontakt med en ande/själ samtidigt som jag kommer sitta i framför henne får mig till att rysa och må en aning illa. Haha låter helt sjukt. Jag är livrädd men samtidigt så ser jag verkligen framemot det =) Kommer nog bli en ordentlig upplevelse. Jag har inte bestämt mig om jag ska skriva ut här om vad som sägs imorgon, men det märker vi då. Kanske tar det några dagar för mig att landa efter morgondagen ;) Haha så då kanske jag skriver ut det efter det, vi får helt enkelt se! =)

Eftersom jag varit/är så nervös idag så hoppade jag att gå till Öppna förskolan. Kände att jag bara ville vara hemma och ladda inför morgondagen. Ja slut pratat om det, mer om det imorgon!

På Lördag fyller vår store pojke 2år. Helt sjukt vad tiden går snabbt! På dagen så tror jag vi ska leka lite med mitt kusinbarn, Oliver. Och framåt kvällen ska vi umgås med Jenny =) Alltid trevligt, såklart. Hade tänkt slänga upp lite bilder på våra finaste pojkar, men nu sitter jag vid Crilles dator, så det får bli imorgon.

Nä nu ska jag dra mig och planera morgondagen ;) Haha =P Ha det fint så hörs vi imorgon!
#1 - - Nellie:

jag ser fram emot att få höra vad hon/han kommer säga, massa ascoola saker säkert :D <3

#2 - - Debban:

sånt där är så grymmt coolt =) har själv vait hos ett medium. hoppas attt allt gick bra. Kram

Till top