FEBER

Allmänt / Permalink / 1
Godkväll. Inget dagis för någon utav barnen idag. Miliam kom till oss inatt och var skitvarm, så tog tempen och den visade 40 jämna grader. Stackars pojke. Så det blir inget dagis imorgon heller. Pratade med dem och dem tyckte att det var bra om dem var hemma imorgon med, så så får det bli :)

Igår fyllde bästaste Elin 18år. Hon och Timmy åkte iväg till Halmstad för att äta, och medans dem var där så var jag och Åsa hemma hos dem och fixade en överraskning till Elin, från Timmy då. Vi la rosblad ända från Trappa in till toaletten. Vi tände ljus över allt och la lite rosblad på badkarskanten och så satte vi 2 glas på kanten med och hällde upp lagom tills dem skulle komma (hade kontakt med Timmy hela tiden). Tappade upp vatten med skum och la i lite rosblad där med. SÅ mysigt det blev :D

Idag har jag inte gjort så mycket. Ska snart äta med Elin, Malin och barnen. Sen blir det en dusch och sedan sängen för dem små kottarna.

Nä nu ska vi äta!

BILDER KOMMER SÅ FORT JAG HAR ORKAT LÄGGA IN DEM PÅ DATORN, JAG ÄR JU LITE LAAAAT NÄR DET GÄLLER DET  ;)

Ps. Det jag gjorde i helgen var att jag klippte av HALVA mitt hår :D Nöjd blev jag. Ds

#1 - - Helen:

Hehe. De här me att lägga upp bilder de går lika trögt för mej :) Har fulla kameran me foto som ska in på datorn. Å inte tala om fulla datorn me foto som ska framkallas :D

Till top