Liseberg

Allmänt / Permalink / 14
Första helgen i Augusti, någon utav dagarna, är det tänkt att det bli liseberg för alla mammor . Är det några som kan då ? :)
#1 - - Anonym:

jag är på

#2 - - sandra, melinas mamma:

ååh :D fan ja e på :D har fitidskort så ja åker gratis till gbg:D vart har du läst de eller så :P ?

#3 - - Nicole - Thilians mamma:

jag är på :)

#4 - - Louise - [ Mamma till Eddie ]:

jag ska fundera på det i alla fall :) beroende på om nån utav sandra-mammorna hänger på ;D

#5 - - Louise - [ Mamma till Eddie ]:

aa, melinas mamma och sebastians mamma :) hehe.

#6 - - josefine:

Jag hade väldigt gärna följt med men jag

jobbar hela den helgen tyvärr :(

#7 - - Nadja - 17 år & mamma till Leija:

Jag är på :)

#8 - - Sandra:

Jag är på, bara jag vet lite mer vilken dag det blir och så :) Ska bli skoj! :)

#9 - - Jenny:

Jag är inte mamma än då förhoppningsvis om man inte får räkna Duddie :D HEHE.... kanske inte så kul på liseberg när man är preggo :d Tack för att du tänkte på mej på ultraljudsdagen :D

#10 - - Anonym:

Jag ska försöka :D

#11 - - Inna:

Tror inte jag kan följa med för det blir nog lite svårt att promenera runt på Liseberg med så stor mage som jag har, haha ;)



Men det kommer säkert fler tillfällen då vi kan ses :D

#12 - - tove:

Hade gärna kommit men jag jobbar då :(

#13 - - Erica - Mamma till Neo 090221 <3:

svar:

okej :) ja sätter då inte på Neo bebis rosa eller lila :p annars så, har han nog dom flesta färgerna :P

#14 - - Anonym:

Mne vi säger så. första helgen i augusti, vilken dag får kan vi säga när du är inne, sen skriva detet på bloggen och ala kan träffas utanför liseberg

Till top