dagen idag

Allmänt / Permalink / 2
jaa det har itne hänt mycket idag.. Va en runda på maxi med mamma innan hon började jobbet och nu sitter jag här med ont i magen :( det skrämer mig alltid lika mycket när jag får såhär ont (har inte lika ont nu som jag hade för en stund sen), det gör så konstigt ont och magen blir helt hård men det är ingen sammandragning, för det vet jag hur det känns, som sakt!. MÅSTE ta upp det med bm nästa gång, hon kan kanske svara på vad det är som spökar för mig!.
iaf, miliam sov hela natten inatt och vaknade vid halv7 och hade ont i magen :( men han fick lite mat så somnade han om till kl 8. så ja, en skön natt har det varit :).
Idag fyller min vän Lilli 18 år, så ett stort grattis till henne! Skulle varit hos henne idag, men mamma fick åka o jobba så hon kunde inte köra mig :(. Men på fredag så kommer hon hit så ska jag fira henne då :). Baka en liten tårta o lite smått o gott som vi kan äta på :D.

Igår va vi hemma hos erica och simon och  självklart deras lilla bebis :D.(resten av hennes familj va oxå hemma^^).
Vi hade det trevligt och deras bebis är så sööööt! och såååå liten ^^ har aldrig hållt en så liten bebis förut!
Men rättt som det är så är han snart en bamse , tiden går ju så snabbt :P. tack för igår iaf<3

Har nyss ätit pizza. mmm det va gott (och liiiite onyttigt ;P)..
ska  äta chips o godis senare ikväll, DET ska bli gott!! DIPP OXÅ!!!! åååh vad jag längtar (a) haha.
#1 - - sanna:

Jag har också haft sådär med magen i några dagar nu.. så man blir lite nojig =/

#2 - - Anonym:

Åååh, fick hon en liten pojke =)

Till top