Godkväll

Allmänt / Permalink / 7
Idag har jag inte gjort så mycket, baa försökt ta det lite lungt. Men det har inte gått så bra, för Miliam har varit värsta vilden idag. Haha han har gjort allt som han inte får göra. Han är då en riktig liten busunge.

Har läst några änglamammors bloggar idag. Usch tycker så synd om dom :(. Livet är verkligen orättvist! Jag får verkligen kämpa för att hålla tårarna borta när jag läser :(.

Imorgon är det en ny månad, och det betyder nya tag, för mig iaf, haha. Imorgon när barnen vaknat och dom ätit oc fått på sig kläder så SKA vi ut och gå bonnarundan :) Vi ska gå med Carro, oavsett om det regnar eller inte. Rgnar det, så får barnen har ordentligt med kläder på sig och regnskyddet åker på, på vagnen. Jag får ha regnkläder på mig oxå isåfall :) Nu jäklar ska det hända grejer :D

Båda barnen sover. Miliam i sin säng och Milton brevid mig :). Tycker det är så läskigt att lämna Milton själv i rummet eftersom han är så liten fortfarande. Får såna konstiga inbillningar. Dessutom så går jag och kollar han var femte minut typ, haha. Så lika bra att ha han vid mig tills jag ska lägga mig :). Blir lugnast så.

Jimmy går i skolan som vanligt på dagarna, så allt är som vanligt :) Skönt att han "bara" har 2 år kvar så han kan skaffa jobb sen och försörja oss (a). Jag är hemma själv med barnen på dagarna och det funkar fint hittills :) Men visst, jag ska inte ljuga och säga att det är de lättaste, för det är det inte! Dom är ju 2 helt olika personer och vill inte göra samma sak samma tid. Så man får ju dela på sig ibland ;) Nä, men allt löser sig. Miliam går alltid att lugna på något sätt , inte lika lätt med Milton. Så därför brukar jag lugna Miliam med d'en macka eller något så fixar jag det som behövs med Milton, sen tar jag Miliam :) (Nej ja väljer inte Milton före Miliam, om ni nu ska ta det på de sättet!!)

Miliam blir 15 månader om 5 dagar. VILKEN STOR KILLE! Känns som det va igår jag va med om den hemska men underbara förlossningen och fick min fina son, men nää, det va för FEMTON månadersen..

Snart va det oxå ett årsen jag fick reda på att jag väntade Milton. Den 13 september rättare sagt :) Som sagt, tiden går förjävla snabbt!

EMMA, hör av dig till mig när du ser detta, har en sak att berätta. Dina öron kommer att trilla av, haha :D (eller så trillar dina ögon ut om jag skriver det i sms)..

Idag har toaletten varit min bästa vän. Har börjat bli as kissig hela tiden. Undra vad det ka vara som gör mig så ? Har aldrig haft det problemet förutom när jag varirt gravid då :P.

Nu har jag nog skrivit tillräckligt för idag. Haha inte så mycket roligt att läsa om kanske, men det får duga! :)

Ha en skön natts sömn!
#1 - - Josefine - Auroras mamma:

Hejsan!

Skulle du kunna skicka länk till änglamammors bloggar? Kan ju säga att man har stort medlidande för dom!

#2 - - Inna:

Vad fint hår du har förresten! :) Såg några av dina bilder på Facebook för en liten stund sen. Har du färgat själv eller på salong?

#3 - - Therese - Mamma till Tim:

Vilken fin blogg du har. =)

#4 - - Emma:

haha! rätt tänkt! jag blev nästan helt till mig:O <3

#5 - - Emma:

BTW! igår hade jag 74 besökare:O tack vara dig:D <3

#6 - - Anonym:

Ja måste bara säga att jag älskar att läsa din blogg, har man väl börjat kan man verkligen inte sluta.. Fortsätt skriva de är du grym på =)

#7 - - AnnaLisa - Ung mamma till Leo:

Usch ja, har fastnat på det jag med någon gång, att läsa änglamammors bloggar. Det är så sjukt hemskt. Efter det va jag tvungen att kolla till leo hela tiden att han andades och mådde bra :P

Till top