stressigt

Allmänt / Permalink / 0
nu är det stressa som gäller.. har inte gjort mig iordning eller något, o inte miliam heller :O.. Fast det är ju iofs 1½timme kvar tills dom kommer , men ändå, jag är inte den snabbaste personen på denna jord ;P..
Ska platta mitt hår o SMINKA MIG. :D haha inte likt mig... kanske sl'nger upp foton från kvällen, imon då.. eller, ja jag kommer lägga upp foton, men kanske inte på mig.. sen blir det på bdb o inte här. Hade tydligen fått en fråga om vad jag heter på bdb,  miliamsmamma heter jag där :).. Fast man måste bara inloggad för o kunna komma in på min sida, och om det är någon som vill ha gästlösen (när man inte är inloggad) så säg till bara!

Nä nu ska jag börja fixa mig, och det luktar som att miliam har bajat, så det blir blöjbyte nu med :P

ha en riktigt bra kväll nu :) för det ska vi ha ;D
Till top