Karsefors

Allmänt / Permalink / 1
Igår kom emelie hem till mig så fixade vi oss här hemma hos mig. Sen gick vi hem till Nellie och väntade på att hon o jessan skulle fixa sig färdigt :). Efter det så bar det av till för-festen i ysby tror jag det va :P. En mycket trevlig för-fest, men saknade miliam för mycket =/.. Iaf, sen gick vi ju till karsefors, va verkligen jätte trevligt o kul i början, träffa allt folk som jag inte träffat på hur läääänge som helst ! Oh, det va så kul, har saknat en del ordentligt !  Men sen blev det bara tråkigare, saknade ju miliam, kändes så kontig att han inte skulle sova hos mig när jag kom hem, kände oxå skuld för något, men vet inte vad. va rädd att miliam skulle tycka jag va elak som lät han sova hos någon annan, hehe jag vet, jag är tramsig. :P Åkte hem till Jimmy efter allt, och vi hade det sååååå Mysigt  :D. hihi.. <3 .
Imorse så ringde miliams barnvakt vid 9 tiden och frågade om hon kunde komma o lämna han då, för hon hade fått sova sammanlagt 2 timmar under hela natten ^^ haha. miliam hade vägrat sova i sin säng, och linda vågade inte ha han jämte sig, hehe stackare som knappt fick sova :P. När miliam kom hem igen va han inte ett dugg trött, bra på gott humör :D hehe. han va nog ändå lite sur på mig igår för att jag lämnade bort han, eftersom han busade med linda o vägrade att sova, så nu vill hon inte passa han mer förens han blir äldre :P ^^ inte över någon natt iaf . hehe, men jag har faktist inte tänkt hitta på något mer nu så som igår, vaa så jobbigt utan miliam, tänkte på han heeela tiden !! :).

Ikväll så blir det ju invigningsfesten hos familjen petterson =). ska bli kul ! Erica kommer ju oxå dit :D:D nää nu ska jag gå o göra något man inte får göra, och ni kommer aaaaldrig kunna gissa vad ;) hahahhahaha

puss!
#1 - - http://sandriiisch.blogg.se:

haha jaa,, denna oron är sjuk verkligen.. man kollar hela tiden så hon andas mm :P

Till top