Tvätt, Städ, Jobb (och mat)

Allmänt / Permalink / 0
Mitt liv består utav att tvätta städa och jobba känns det som ;). Träffar knappt mina vänner längre. Emellan allt städ, tvätt och jobb så ska barnen tas hand om. Och så är jag såklart trött åvan på det. Men jag har faktiskt kommit såpass långt så att jag inte sover på dagen längre. Jag tar det bara lugnt och låter tröttheten lägga sig. Istället för att lägga mig och sova efter ett dagpass tex så sätter jag mig ner en stund och sedan fixar jag med något för att hålla igång kroppen, ja tex städa då ;) Rent psykiskt så känns det bättre att jag är nära hemma, åker jag iväg blir tröttheten olidlig, haha! Men jag försöker med det med såklart att komma hemifrån lite.
 
MAT, ja gud vad jag äter! Jag MÅSTE äta varannan timme (eller iaf INNAN det har gått 3 timmar) annars funkar det inte. Jag blir illmående direkt. Igår hade jag inte med mig något mer än två knäckebröd till jobbet. Jag hade ju räknat med att klara mig på det eftersom jag jobbade ett kort pass, 7-12. Klockan 05:30 åt jag två mackor med en kopp té och ett glas vatten. 08:15 åt jag mina två knäckebröd, då gick jag på övertid och hungrade nästan ihjäl mig ;). 09:00 fick jag sno en macka på jobbet eftersom jag blev hungrig igen. 11:00 sa jag till min arbetskollega att jag var hungrig igen så hon gav mig sin kvarg. Kvarg är mättande men kl 11:45 sved det som fasiken i magen igen och jag åt med GOD aptit när jag kom hem till Elin för att hämta barnen, haha! Och så fortsatte det hela dagen. Tur att vi var på kalas sen där det fanns fika som kunda stilla min mage lite ;D.
 
Snart är det dags för en fika med barnen men först byta en maskin med tvätt. Senare blir det jobb igen.
 
Ha en trevlig dag :)
 
Till top