9/7-10/7

Allmänt / Permalink / 0
Igår var vi på ett litet kalas för min systerdotter Ellen som fyller år imorgon. Eftersom Martin jobbar imorgon så åkte vi dit igår så att han också kunde träffa familjen skottke, händer ju inte allt för ofta att vi alla ses. Har bilder från igår men vi lämnade kameran där så jag får visa dom imorgon eller en annan dag när vi fått tillbaka den. 
 
Imorgon ska jag först jobba sedan sticker vi till falkenberg för att fixa pass. Det är ju 100 års väntetid i Halmstad om man vill fixa pass där och det har vi inte tid med ;).
 
Idag har jag jobbat och även träffat min chef för medarbetarsamtal. Min plan var att vänta lite till innan jag tänkt berätta för henne om graviditeten, men när hon själv frågar hur det har gått med det hon sa sist så kunde jag ju inte ljuga ;). Så nu vet nästan alla på min arbetsplats också och det är skönt. Efter jobbet stack vi ner till glänningesjö för ett litet dopp.
 
För övrigt så mår jag helt okej nu, det blir bättre och bättre. Jag har INTE börjat med någon ny antidepressiv medicin, utan jag tänker klara mig utan tills bebisen iaf är född. Läkaren tänkte enbart skriva ut en sorts medicin och den är jag inte intresserad utav eftersom jag åt den som min allra först medicin och den funkade inte alls på mig. Och dessutom så tycker jag att det är synd att riskera att barnet får abstinens-liknande besvär när den föds. Det behöver ju inte hända men helt ärligt så vill jag inte ta den risken. Då mår jag hellre lite sämre nu och tar mig igenom detta utan medicin ♥ 
 
1 Augusti ska vi på UL igen och jag längtar sååå mycket :D
 
 
 
 
 
 
Till top