Stranden med hela gänget

Allmänt / Permalink / 0

Njuter verkligen över vetskapen att just idag mår vår bebis bra, just idag slår det lilla hjärtat och jag hoppas så att den är stark nog och hänger med hela vägen ❤️ Precis som mitt första barn så är detta barn som en liten räddning för mig. Miliam fick mig att ta mig ur min ätstörning. Denna lilla plutt har fått mig till att se det ljusa i livet igen. Trots att jag mådde bra redan innan bebis flyttade in så kan jag nog erkänna att livet är ännu mer ljusare nu ✨ Snart är det ett år sedan jag tänkte avsluta mitt liv, idag bara ett år senare växer ett nytt liv inom mig. Tänkte skriva ett inlägg om det någon dag. 


Vi har nyss kommit hem från stranden. Tog med alla pojkarna dit och mötte upp Elin, hennes barn och hennes mormor och morfar. Det blev lite molnigt när vi kom men barnen badade och hade kul ändå. Nu känner jag mig helt slut som har varit iväg hela dagen med en liten liten mellan landning hemma innan. Så nu blir det sängläge i någon halvtimme för att orka resten utav kvällen sen 😊


Till top