Brev från barnmorskan

Allmänt / Permalink / 3

Fick ett brev hem för ett par dagar sedan från min barnmorska. Hon hade fått provsvaren och jag skulle börja med järntabletterna snarast. Hon reagerade inte på att mitt hb låg på 118 så det måste ju varit något ytterligare som visat sig i provet. 
Så det är lika bra att börja, då kanske jag slipper vara så trött och förhoppningsvis försvinner dom förbannade myrkrypningarna som jag har i benen 🤗

I helgen är jag ledig tillsammans med hela familjen, så skönt ❤️🤗 

#1 - - Anonym:

Har också krypningar i benen..sköterska sa att det beror på magnesium brist. Har provat en stund nu och krypningarna har definitivt blivit bättre😃 Kanske det är detsamma i ditt fall?!

#2 - - Anonym:

Har också krypningar i benen..sköterska sa att det beror på magnesium brist. Har provat en stund nu och krypningarna har definitivt blivit bättre😃 Kanske det är detsamma i ditt fall?!

#3 - - Anonym:

Har också krypningar i benen..sköterska sa att det beror på magnesium brist. Har provat en stund nu och krypningarna har definitivt blivit bättre😃 Kanske det är detsamma i ditt fall?!

Svar: Ja det kan säkert vara så med :) men man kan även få det av lågt järnvärde :)
Erika

Till top