23/8

Allmänt / Permalink / 0

Idag har jag hämtat hem ett babygym till bebisen. Superfint och billigt, därför är det redan införskaffat 😊 Kan visa bild på det senare.


Igårkväll åt jag och Martin pizza och tog det lugnt. Jag var förbannat trött som vanligt och vi somnade tidigt. Vi hann dock med en runda till Thomas men det blev inte så länge. Jag önskar att denna trötthet försvinner snart. Det är jobbigt både fysiskt och psykiskt... Känner mig som en zombie hela dagarna.

Jag har kommit fram till att jag fortfarande inte kan göra något samma dag om jag ska jobba, det blir för strängt för mig och slutar med att jag bryter ihop. Tror det är dags att börja med dom antidepressiva snart, helst för några dagar sedan egentligen. Det tar emot lite fortfarande, därför drar jag ut på det, men jag är ändå väldigt medveten om att jag inte borde dra ut på det mer, känner igen mitt mående för väl nu... Ska försöka hålla ut till mitt nästa besök på öppen vården för att prata igenom det en gång till bara. 

Jag har precis ätit lite lunch och mitt begär fick ta över och bestämma idag så det blev ris med bea-sås och en del salt på det 😁 att något så enkelt kan vara så gott 😉

Nu ska jag vila så jag orkar med att jobba sen. Vi hörs 😁


Till top