Barnvecka igen ❤️

Allmänt / Permalink / 0
Igår kom alla barnen igen. Jag hatar varannan söndag när dom ska åka, det blir så tomt här då 😢 Igår kom dom redan klockan 9:30 för att Jimmy skulle tatuera sig. Först grejade dom lite med kortlekar, sen ville dom spela tjuv och polis. Så jag och Martin satte oss och spelade det med dom och det var så kul 😂 Jag skrattade nästan hela tiden men det var nog mest för att det var så kul att se hur dom kämpade för att råna alla dessa pengar, dom gick verkligen in för det, haha. Och dom undrade hela tiden vad det var med mig, varför jag skrattade, men jag kunde inte riktigt svara på varför 😂

Efter spelet var det dags för lunch och sedan blev det jobb för mig. Det börjar bli ganska tungt nu med magen. Foglossningen smyger sig på mer och mer och det hindrar en ju lite ifrån att röra sig ordentligt. Chefen har semester ett par veckor till sen blir det dags att börja planera med henne när jag ska gå hem på mammaledighet 😊. Nu är vi i vecka 23. Tycker att tiden går lite mer långsamt nu än innan, men det kan ju vara för att det börjar kännas att jag är gravid nu, innan flöt allting bara på.

Snart dags att ta barnen till skolan, sen ska jag hem och sova en stund igen 😴
Till top