Bukplastik 16/9

Bukplastik / Bukplastik, Citadellkliniken, Helena Sveinsdottir / Permalink / 0
Den 16 september gjorde jag min efterlängtade bukplastik. Var på konsultation bara 3 veckor innan men bestämde mig redan då för den läkaren, allt kändes så rätt och hon var super trevlig och jag märkte att hon verkligen visste vad hon pratade om :) 
 
Åkte till citadellkliniken i Landskrona på tisdags morgonen och även där blev jag väldigt trevligt bemött. Helena (läkaren) kom runt 09:30 och hämtade mig. Vi gick och fotograferade magen från alla håll sen gick vi in till operationssalen. Och DÄR hände det ;) Min vidriga mage försvann från min kropp. När jag sen vaknat blev jag körd till rummet igen. All personal var verkligen supertrevliga och hjälpsamma. Åkte hem dagen efter på morgonen, så man stannar alltså bara i en natt :) 
 
Nu såhär en vecka efteråt så ångrar jag såklart ingenting! Dem första dagarna tyckte jag att det var hemskt med alla gördlar som man ska ha på sig, gå med böjd rygg så den nästan går av på mitten och framförallt allt jäkla kli som kändes under gördlarna. Fy bubblan! Men idag känns det mycket bättre, jag går inte långt ifrån rakt, så har inte alls lika ont i ryggen nu. Har vant mig lite vid gördlarna med, men längtar så enormt tills jag inte ska använda dem mer :P . 
 
På tisdag den 30/9 så ska jag på mitt första återbesök och så har jag för mig att hon ska plocka stygnet vid naveln. Ska bli spännande :)
 
Så jag kan varmt rekommendera Helena Sveinsdottir på citadellkliniken! Hon har verkligen gjort ett superbra jobb med min mage och jag är sååå evigt tacksam för det. Kommer stolt skylta med min kropp i bikini nästa sommar ;)
 


Magen före och efter, ja ni ser nog vilken som är vilken ;)
 


Ligger och luftar lite :)
 

Inte bästa hållningen precis, men snart så ;)
 
Till top