Trött på att vakna tidigt.

Allmänt / kaffe, på, sängen / Permalink / 0
Jag förstår inte varför jag har blivit så morgonpigg. Idag vaknade jag kl 5, och det är lika omöjligt att somna om varje morgon. Igårkväll var jag ändå vaken lite längre, till 21:30 ungefär, i hopp om att få sova till klockan ringer. Men nej, självklart inte. Jag har alltid annars varit väldigt trött när jag vaknat, men nu vaknar jag pigg, haha. Det är väl inte bara negativt med det, men jag önskar att jag kunde vakna pigg klockan 07 istället ;) 

Jag tror att jag har blivit lite omställd sen operationen. Då la jag mig tidigt och somnade när ögonen blev tunga, även om klockan bara var 19. Kanske inte är så konstigt man vaknar tidigt då, haha.

Kaffe på sängen får jag varje morgon på vardagarna utav min man, innan han sticker till jobbet ;)



Till top