30/4-14

Allmänt / Permalink / 0
Att blogga är nog inte riktigt min grej alltså. 
 
Vad har hänt sen jag skrev sist då? Inte sådär jätte mycket skulle jag nog vilja säga, för vi har våra rutiner som rullar på och som ser samma ut fram till 20 juni ungefär. Dagis, jobb och skola. Barnen är på dagis, jag skolan och Jimmy jobbar på. Den 20 juni slutar skolan och jag har sommarlov med barnen :)
 
Jag fyllde år i Lördags, så nu är jag en gammal tanta på 23 år ;) Vi firade ute på bulls med ett härligt tjejgäng (jag och Malin såklart), jag åkte hem efter maten, pga min höga ålder så blir jag ju trött så tidigt ;) men de andra stannade kvar.
 
Den 17 April fick min vän sin efterlängtade dotter, och jag fick äran att vara med på förlossningen. Det är så häftigt och fint när ett barn kommer till världen <3 Allt gick bra och snabbt och jag va hemma runt 02 på natten igen :) En dag SKA jag jobba som barnmorska, så är det bara! Och jag längtar tills dess, men vägen dit är lång och inget stress, tiden kommer när den kommer, jag har ju halva livet på mig :)
 
Vi hörs när vi hörs!
 
 
Till top