Ny start

Allmänt / Permalink / 0
Funderar på en ny start här i bloggen. Har ju börjat studera nu igen så jag vet inte riktigt hur mycket tid det kommer att finnas över.
 
I måndags den 12/8 började jag på omvårdnads programmet. Än så länge verkar allt intressant, men jag vet att det kommer spillas många tårar under denna tid, fram tills jag blir klar. Men jag vet ju om att det är värt det :)
 
Barnen växer så det knakar, som man brukar säga.
Miliam har hunnit fylla 5år. Endast 1 år kvar tills han börjar skolan. Han har även tappat 2 tänder, stor kille nu ;)
Milton är 4 år nu och är inne i en trotsperiod. Det är inte lätt, varken för mig eller honom gissar jag. Men han kommer väl ur det någon gång ;) 
Milo då, han är 1år och 9 månader. Vildaste ungen hittills :P Lär säkert förbli så med. Men han har sina ljusa stunder med givetvis. Han skiner alltid som en liten sol.
 
Alla barnen går på dagis nu, det går jättebra för dem där. Våra dagar består utav plugg och dgis just nu. Så finns inte så mycket mer att skrivaom just det nu. Men jag kommer väl strax på något igen :P
 
Ha det så bra så länge.
 
 En liten familjebild ;)
 
Till top