20 November 2012

/ Permalink / 1

Har nyss lämnat pojkarna på dagis. Usch, känner mig inte alls bekväm med det eftersom det är en gubbe som försöker locka med sig barn här:( Senast igår hade han varit på en skola och försökt få med sig en liten tjej. och polisen har skickat ut brev till alla föräldrar som har barn på alla dagis/skolor här i närheten. Vet inte vad jag skulle göra om mina barn försvinner!! Vi får hoppas personalen håller bra koll på alla barn. Sitter och myser med Milo framför tv:n. Är riktigt uttråkad men finns inget att göra direkt. Vill ut och gå men Milo körde samma visa idag som igår, så fick bli en liten liten promenix bara, efter dagiset. Och nu märker jag att lilleman sover i min famn haha, så ska passa på att slappa lite jag med. Vi hörs!

#1 - - erika:

Underbara milo, han är så söt! <3

Till top